FANDOM

Heidi Klum (ur. 1 czerwca 1973 w Bergisch Gladbach w Niemczech) - niemiecka modelka. Obok Nadii Auermann i Claudii Schiffer jest jedną z najsłynniejszych modelek pochodzących z Niemiec.

Karierę rozpoczęła stosunkowo późno, mając 18 lat. W 1992 roku wygrała konkurs organizowany przez magazyn Petra. Początkowo robiła karierę w stolicy mody – Paryżu, później przeniosła się do USA i rozpoczęła pracę w Nowym Jorku. To właśnie tam bierze udział w pokazach znanej firmy bieliźniarskiej Victoria's Secret obok takich modelek jak Naomi Campbell, Karolína Kurková czy Gisele Bündchen. W roku 2002 wypuściła na rynek pierwszą serię kosmetyków i perfum oraz wzięła udział w sesji do kalendarza Pirelli 2003. Jej mężem jest piosenkarz Seal, który był wcześniej związany z Tyrą Banks, bliską koleżanką Klum - ślub odbył się 10 Maja 2005 roku na plaży w Meksyku. Ma dwóch synów – Henry'ego urodzonego 12 października 2005 roku, Johana urodzonego 22 listopada 2006 roku, córeczkę Lou Sulolę urodzoną 9 października 2009 oraz córkę Leni z Flavio Briatore, która urodziła się 4 maja 2004 roku. Spotykała się z wokalistą Red Hot Chili Peppers – Anthonym Kiedisem.

Jej pierwszym mężem był Ric Pipino; rozwiodła się z nim w listopadzie 2002 roku. Heidi reklamowała produkty Chanel, jej sesje zdjęciowe można było znaleźć w takich magazynach jak Elle, Vogue, Marie Claire, Glamour. Jest także aktorką. W 2006 roku założyła własny program telewizyjny o nazwie "Germany's Next Topmodel by Heidi Klum". W marcu 2007 i 2011 roku pojawiły się następne edycje tego programu.

Udział w Muzycznej GwiazdceEdytuj

MG 2007 Germany flag Wonderland jakobs 5 miejsce