FANDOM

Melanie Thornton

Melanie Thornton

Melanie Thornton (ur. 13 maja 1967, zm. 24 listopada 2001) – amerykańska piosenkarka. Współtworzyła europejską grupę La Bouche, założoną przez niemieckiego producenta Franka Fariana, który po sukcesach swoich grup Boney M i Eruption w latach 70. XX wieku oraz Milli Vanilli w 80., postanowił również w latach 90. XX wieku podbić rynek muzyczny tworząc poza La Bouche także boysband No Mercy.

Nagrane hity to Be My Lover oraz piosenka Sweet Dreams z grupą La Bouche, które w latach 90. były na szczytach list przebojów. W 2000 r. rozpoczęła solową karierę w Niemczech. Przed listopadem 2001 roku nagrała m.in. piosennki Love How You Love Me, Wonderful Dream, Memories and Heartbeat. W 2001 r. na rynku muzycznym pojawiła się nowa płyta Melanie Thornton zatytułowana Ready to fly (Gotowa do lotu), ukazały się trzy single z albumu oraz nagrana specjalnie dla Coca-Coli świąteczna piosenka Wonderful Dream. Na płycie DJ Bobo Celebration, która ukazała się na początku 2002 roku, gościnnie zaśpiewała z nim piosenkę pod tytułem Love of my Life.

Udział w Muzycznej GwiazdceEdytuj

MG 2005 United-States flag Wonderful dream Amparö Lopéz 1 miejsce
Poprzednik
-
Zwycięzca Muzycznej Gwiazdki
Zima 2005
Następca
Mariah Carey