FANDOM

Shanadoo to japoński girlsband, który funkcjonuje również na rynku europejskim. Managerem i producentem jest David Brandes (Vanilla Ninja, E-Rotic, Maarja). Grupa zadebiutowała piosenką "King Kong". Wcześniej Manami, Junko i Chika pod kierownictwem Avex Trax tworzyły zespoł Vivace wraz z Kotomi Ban. Jednak w niedługim czasie Kotomi zrezygnowała. Zespoł wznowił się, przyjęto marinę do zespołu i tak powstało SHANADOO.

Kolejne single "My Samurai", "Guilty Of Love" i "Hypnotized", również zostały dobrze przyjęte przez niemiecką publiczność. Następną, udaną płytą zespołu był krążek ,,The Symbol gdzie startowym singlem był Think About The Omen której producentem również był menadżer zespołu David Brandes.

Po wielu sukcesach na Europejskim rynku przyszedł czas na podbój publiczności ze Wschodu. Dziewczęta zebrały materiał na kolejny album, tym razem re-debut ( ponowny debiut ) ,,LAUNCH PARTY!!! który wszedł na rynek 25.11.09 r. jest on kierowany w szczególności do nowych fanów z rodzimego kraju, czyli Japonii. Pierwszym singlem z tej płyty jest ,,Next life świetnie przyjmujący się na listy przebojów, z teledyskiem innym niż dotychczasowe w stylu Shanadoo.

11. IFP Japan flag Guilty of Love Paweł_K Półfinał