FANDOM

Tom Boxer to artystyczny pseudonim rumuńskiego wokalisty, DJ-a, producenta muzycznego oraz kompozytora Cosmina Simionica. Zanim odkrył w sobie pasję komponowania, grał na gitarze od piątego roku życia. Znany jest m.in z tanecznego przeboju Brasil.

Aby nauczyć się produkcji muzyki klubowej postanowił opuścić ojczysty kraj i udać się do Wielkiej Brytanii. Po powrocie wydał album 'Zamorena' nagrany wspólnie z jazzową wokalistką Ancą Parghel. Na płytę składa się 10 utworów oraz 3 remiksy. Całość utrzymana w stylu muzyki house, dance. Kolejny longplay artysty ma ukazać się z początkiem roku 2009. Na płycie wystąpią artyści reggae'owi: Buppy, Mike Diamonz i Leon.

Utwór Brasil osiągnął wielki sukces w krajach Europy Wschodniej. Przez 4 tygodnie znajdował się na pierwszym miejscu najpopularniejszych singli w Rumunii. Wysokie miejsca singiel zajął także w Mołdawii, Rosji czy Bułgarii. Teledysk do kawałka Brasil został nakręcony w Rio de Janeiro.

W Polsce piosenka "Morena" dotarła do pierwszego miejsca na liście Polish Airplay Chart.

14. IFP Romania flag Brasil (wspólnie z Anca Parghel & Fly Project) JoneK Półfinał